Subject: Vabaühenduste riikliku rahastamise variraporti SIM peatüki sisuline valideerimine
From: "Maarja-Liisa Kapaun" <[email-masked]>
To: "Minna Harjo" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 16:15:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Peagi on valmimas vabaühenduste riikliku rahastamise variraport. Soovin
enne seda ministeeriumidega neid puudutavate peatükkide sisu valideerida.

Selleks lisan kirjale kolm faili:

1.	SIM peatüki sisuline valideerimine – fail, millele tagasisidet
ootan.
2.	Vabaühenduste riikliku rahastamise protsess_MH – ministeeriumi
antud vastused koos küsimustega, mille abil informatsiooni kogusin.
3.	Hindamiskriteeriumid ja metoodika, mille alusel on vaadeldud
ministeeriumi praktikate kattuvust ühenduste rahastamise juhendmaterjali
soovitustega.

Palun anda tagasiside 2 nädala jooksul (12. augustiks).

Kuna käimas on suvepuhkuste periood, saadan selle kirja ka ministeeriumi
üldmeilile.

Lugupidamisega

Maarja-Liisa Kapaun

huvikaitsespetsialist

Vabaühenduste Liit

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5686 4114